Zakres obowiązków
- Wystawianie faktur przychodowych krajowych i zagranicznych w systemie księgowym
- Monitorowanie płatności, telefonicznie i mailowo – przypominanie / windykowanie
- Wysłanie mail-em faktur i dokumentacji do klientów
- Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji papierowej – poczta
- Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office: Word, Excel
Oczekiwania:
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość,
- skrupulatność i zdolność analitycznego myślenia,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie transportowej / spedycyjnej będzie dodatkowym atutem.
- Podstawy języka angielskiego
Oferujemy
- umowę zlecenie na pełen etat 8 godz. dziennie od poniedziałku do piątku
- pracę z przyjaznym Zespole
- możliwości podnoszenia kompetencji
ACTV ( www.actv.pl ) transport - spedycja drogowa międzynarodowa i krajowa. 15 lat na rynku od 2009 roku. Biura Spedycji w Łodzi, Warszawie ( www.actv24.de )
Więcej o nas na: www.facebook.com/ACTVx
Biuro w Warszawa ul. Mickiewicza 63 - biurowiec "MEGADEX" tuż przy pętli tramwajowej darmowy parking przed biurem.